پاتوق بهمن

برای گذراندن اوقات فراغت وتفریح سالم

پاتوق بهمن

برای گذراندن اوقات فراغت وتفریح سالم

سلام همشهری

مقاله جوان یهودی

چهارشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۰۳:۵۶ ب.ظ

مقاله تکان دهنده یک جوان یهودی درباره مسلمانان 


به گزارش شیعه آنلاین، «من یهودی هستم و افتخار می کنم!» عنوان مقاله ای است که اخیرا یک جوان آمریکایی آن را منتشر کرده است.
او در این مقاله نوشت: من یهودی هستم و افتخار می کنم! امروز تصمیم با ماست.
 ای اعراب و ای مسلمانان، شکوه و عظمت شما از بین رفته. آیا ندیدید که ما با زیرکی با شما چه کار کردیم؟! در خیابان های شما راه رفتیم و وضع شما ما را به شگفتی وا نمی دارد آیا می دانید چه کار کردیم؟!

با همه سادگی حجاب دختران شما را برداشتیم و به وسیله آن [حجاب های کنار زده شده]، قرآن شما را پوشاندیم. شما تحت فرمان ما قرار گرفتید! شما را آن طور که می خواهیم و در زمانی که خواستیم به حرکت وا می داریم. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۳۰
عمار محسنی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی